Iklan Bergambar ?

Sunday, September 26, 2010

| Tugu Negara Malaysia |

Assalamualaikum,

Sebelum raya ari tu aku ada pergi ke Tugu Negara Malaysia yang terletak bersebelahan dengan Taman Tasik Perdana dan Bangunan Parlimen. First time aku kesana sejak 25 tahun aku hidup. Samalah ngan Rinto neh..hehe..Sebelum ni cuma dengar dan lalu je. So, aku amik keputusan untuk pergi lepas main badminton ari tu. Antara gambar yg aku tangkap untuk simpanan hari tua.

Baca artikel sepenuhnya di sini. :)

Entrance to the National Monument

Bunga Raya .

The Cenotaph..

Salute !

IMG_7795

Thinking of you..

The warrior..

4 komen korang !:

n@jwamz said...

superb piccas..!
gamba x de suara,bunyi..tp it did told us wat happened in its own way..
haha merepek kejap...
mr moque, ni DSLR ke..?

Mr. Moque said...

hai najwaz,
time kacih..haah, dslr..tp ni cobaan2 jerk.. :)

c-ha said...

smart sih picas...leh lah upah ko amik gmbar kawin aku nnti...hehe...1 more thing..awat ssah sgt nk komen huhu

Mr. Moque said...

hai c-ha,
thanks ya, hehehe..nak upah aku amik gmbo kawin ke..Insyallah, boleh je klu berminat..wakaka..senang je..janji ade akaun gmail.. :)

Related Posts with Thumbnails