Iklan Bergambar ?

Monday, September 20, 2010

| HoneyBee ? |

Assalamualaikum,

Masih tidak mahu meletak gambar raya..hahaha..

Sabtu lepas, kawan aku Shahir ngan Shahrul ajak jogging kat Taman Layang-Layang, Kepong. Tapi aku malas nak jogging, so aku jalan2 jerk.. Masa tengah jalan tu, aku lalu kat pokok2 neh..banyak juga binatang kecik hitam ni tgh terbang2..aku x tau pekebendenye..

Adekah itu lebah? tebuan? atau penyengat yg aku sendiri x tau nama dia..so, lantas aku amik kamera dan snap..hahaa..main snap jerk..ni pun huru hara..duk jauh je lah, nak dtg dekat2, jap mau kene sengat..pakai pun lens 18-55mm jerk..ber 'racing2' atas kepala binatang neh masa aku tangkap gmbo diorg..cuaknye pasal, aku snap 2-3 keping..pastu aku terus blah..kang x pasal2 lebam muke..hahaha..


hey honey, where u want go..?

here..here..i found it..

honey..honey..

0 komen korang !:

Related Posts with Thumbnails