Iklan Bergambar ?

Tuesday, March 29, 2011

| Perkahwinan : Sekitar Majlis Shahrul & Sheeda |

Assalamualaikum,

Yo..yo..pa habaq suma..ahaks..Lama x tangkap gambar permandangan kan..kan..asyik tangkap gambo org kawin je. Soklan cepu cemas soal kat diri sendiri..

'aku bila pulak ??' hahahhaa....

Jawapannya nanti dah smpi masanye aku jawab..wakaka..

Kat bawah ni gambar2 sekitar majlis perkahwinan Shahrul & Sheeda yg berlangsung di Sg. Buloh. Diorg ni kawan baik aku sama sekolah dulu. Dua2 ni pulak satu kelas. Ntah bila diorg ni bercinta aku pun x tau. Tapi tulah, jodoh pertemuan semua tuhan dah tentukan. Pada korang berdua, aku ucapkan berbahagia dan selamat hingga ke akhir hayat. ^_^

p/s : yg baju hijau tu kakak pd sheeda.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Gambar yg last tu aku suke..lalalaalla..~!!

0 komen korang !:

Related Posts with Thumbnails