Iklan Bergambar ?

Saturday, November 13, 2010

Nik & Nooriah | 5 - 6 Nov 2010

Salam 1 Malaysia,

Ini adalah pertama kali aku shoot photo tuk wedding ceremony. Majlis ni berlangsung di Port Dickson, N9. Thanks to Zam dari TADC-Creative sbb ajak aku. Kira pengalaman pertama aku dalam bidang fotografi perkahwinan ni. Sebelum ni aku banyak tangkap gambar tuk program ngan kursus je. Ckp byk pun nanti semua boring. So layan gambar ye..

Opps, lupa lak..Pada pengantin baru, Nik & Norriah..aku doakan korang berbahagia hingga akhir hayat.


bunga penghias pelamin
bertanyakan keadaan bakal suami
tenang
masanya telah tiba
alhamdulillah
batal air sembahyang
ciuman suami tercinta
ciuman isteri
tersenyum menunggu
Nik & Norriah_khatam al-quran
Nik & Norriah_anggun
Nik & Norriah_rombongan pihak lelaki
Nik & Norriah_b&w
Nik & Norriah_sama cantik dan padan
Nik & Norriah_menepung tawar mempelai
Nik & Norriah_ayahanda norriah
Nik & Norriah_makan beradab
Nik & Norriah_melihat permandangan dilaut
Nik & Norriah_Kasut
Nik & Norriah_berjalan di pasir pantai
Nik & Norriah_sunset

0 komen korang !:

Related Posts with Thumbnails