Iklan Bergambar ?

Tuesday, August 31, 2010

| Polaroid Montage |

Assalamualaikum,

Masa aku jalan2 kat blog rakan2 neh, aku terjumpa satu blog neh. Banyak jugak gambar yag dia tangkap dan semua gambar yg dia tangkap tu lawo2 belake..Aku ni pulak mmg pantang tgk gambar2 yg cantik neh..so dari satu post ke satu post aku buka. Sampailah satu post ni dia tunjuk cmne nak buat gmbar 'polaroid motage'.

Aku pun klik kat link dia letak tu. So aku pun cubalah buat. 2-3 kali jugak aku buat x jadi..Maklumlah, aku ni br je nak belajar2 ngan photoshop neh.. Berkat kesabaran, akhirnya jadi jugak walaupn ala-ala jerk.. hehehe..

Thanks to Uzi @ FauziFoto atas entri ko tuh..Berjaya jugak aku buat..Ni link yg aku ikut tu..wat ikut sebiji2 yg dia ajar..Insyallah, mesti jadi punye..Apepun, time kasih sekali lg kat Uzi. :)


Katakhijau : semakin bersemangat utk berphotoshop..

2 komen korang !:

Uzi said...

Ade jugak orang try buat mcm nie.. =)

Mr. Moque said...

mne leh xde..hahaha.. :)

Related Posts with Thumbnails