Iklan Bergambar ?

Thursday, April 22, 2010

Visit I - City Shah Alam : Pine Light Trees

Disebabkan aku baru je berkecimpung dalam dunia dslr neh..tangan pun masih menggigil pegang eos 1000D yg mula menempatkan dalam hati aku meninggalkan samsung Es10 berada di dalam almari..hehehe.. aku pun ajaklah Rinto ngan Nad ke i-City, Shah Alam pd 16hb April yg lps.

Ini adalah cubaan dlm menyerasikan diri bersama agar tidak kekok dan malu aku terhadap 1000D itu..hahaha..Walaupun aku hanya mampu memiliki Canon eos 1000D, tapi aku rasa puas sbb lama sudah memendam rasa nak memilikinya.. Kalau diikutkan hati neh, fedup gak rsenye bila gmbr yg diambil x menepati ciri2 yang dikehendaki. Tapi, aku hanyalah seorang fotografer 'beginner' dan masih byk yg perlu aku pelajari.

Thanks to Rinto n Nad sbb sudi ikut aku kesana..

[ smpi sana jmpe 2 org staf TMS sedang mengecat dinding opis i-City ]

Camera: Canon EOS 1000D Digital
Exposure: (1/16)
Aperture: f/3.5
Focal Length: 29mm
ISO Speed: 800

Antara gambar2 yang kami shot......









0 komen korang !:

Related Posts with Thumbnails