Iklan Bergambar ?

Wednesday, April 21, 2010

Panaroma of Broga Hill

Aktiviti yang aku lakukan bersama kwn2 aku ni x lah lama sangat..br awal bulan April ari tu jerk.. Planning ni dibuat oleh Sal dan pengikut2 dia neh terdiri drpd amin, mila, nad, amran, husna dan aku sendiri.

Memanjat Bukit Broga yg terletak di Semenyih.. pukul 6pg dah gerak n semua berkumpul kat parking opis. Smpi sana pun org dah ramai..Aktiviti memanjat agak meletihkan badan dgn keadaan tidur yg kurang serta bentuk muka buminya yg x seperti di kaki lima jalan petaling street.

Akhirnya, dlm jam 8pg kami pun smpi di puncak yang pertama..sebenarnye aku malas nak cerita sbb nnti aku cerita dlm blog aku lg satu..disebabkan blog ni bertunjangkan bab2 fotografi, so aku nak cite psl gmbr2 jerk..muakakaka...poyos giless...

Masa manjat bukit ni, aku xde lagi kamera cap dslr neh..aku pakai kamera compact Samsung ES10 yg baterinye bertahan selama 10 minit (sbb x cas)... power lg kamera kau ni..x caya korg tgk gmbr2 kat bawah tu.. lain2 cume mengharapkan kamera incik amin jerk..klu x silap aku dia pakai Nikon D60..

Wooo, hebat kan..kamera x hebat pun sbnrnye, tp kita yg mengawal kamera tu yg hebat...yelah, kita ni manusia diciptakan oleh Allah mmg hebat pun..Bersyukurlah ye.. Alhamdulillah..tambah lg dgn alam yg diciptakan-Nya.

Alhamdulillah sekali lagi sbb kami berjaya menawan puncak bukit broga dgn keizininan dari-Nya..

Camera: Samsung ES10 8.1 Mp
Photo Style Selector : Forest
ISO Speed: Auto









0 komen korang !:

Related Posts with Thumbnails