Iklan Bergambar ?

Saturday, December 11, 2010

Pangkor Island | Candid (Part 2).

Salam semua,
Ni aku sambung part 2 gambar2 kat Pulau Pangkor. Aku masih belajar cara2 tuk candid/street photog nih. Kalau ade komen korang aku ucapkan berbanyak2 terima kasih. ^_^

# 7 Letih sgt dah ni..
Keletihan lalu tido ditingkap feri.

# 8 Apa nak makan ni ye..
Apa makanan sedap ni..

# 9 Jom buat istana pasir..cpat2..
Sand castle from me..otw :)

# 10 Mai, saya bawa sekitar pulau..
Mai..mai naik sampan kami ni..

# 11 Jangan menangis anakku sayang..mak ade ni..
Takut air ke neh..?

# 12 Yess, dapat biskut..
Biskut pun biskut lah..

# 13 Huh......
Oooo, amik gmbo aku curik2 ye..

# 14 Makan aiskrim dulu..
Keras sungguh aiskerim neh..

# 15 Lain macam je aiskrim ni..
Apa ada dlm aiskerim neh?

# 16 Mak datin nak pegi pasar.
Mak datin nak pegi pasar.

4 komen korang !:

RynieNas * KyuRyn said...

pic kamoo sangat berseni...huhuhu....
(ayat bodek neh..) hehehe

Mr. Moque said...

bodek nak ape neh rynie..? hehehe.. :)

nanimsani said...

pic #16 tuh terbaek!!! dh mcm puan salmah! hahahahahaahahah!!!!

Mr. Moque said...

muahahha...
pn. salmah tu mak sal ke..??

Related Posts with Thumbnails